0.00 zł 0
Promocja
Nr kat.: 01600BK06045

Taśma woskowa Zebra 1600 Economy Wax czarna 60mmx450m rdzeń 25mm

Netto: 21.63
Brutto: 26.60

Taśma woskowa Zebra 5319 Performance Wax czarna 83mmx450m rdzeń 25mm

Nr kat.: 05319BK08345
Netto: 46.50 zł
Brutto: 57.20 zł
SRP: 114.00 zł
Oszczędzasz 56.80 zł
Dostępność 2-3 dni w magazynie
Cena za sztukę: Tak
Planujesz większe zakupy, realizujesz projekt, Dowiedz się więcej.
Taśma woskowa z domieszką atramentu, świetnie sprawdzająca się w drukowaniu na papierze powlekanym i zwykłym. Szczególnie kalka zalecana do wydruku grafiki i tekstu w wysokiej rozdzielczości. Parametry fizykochemiczne barwników drukujących pozwalają na najlepsze odwzorowanie drukowanych kolorów. Maksymalna szybkość druku wynosi 305 mm/s. Jako jedyna taśma termotransferowa w ofercie Zebra 5319 oprócz standardowego koloru czarnego, dostępny jest również w następujących kolorach: czerwonym, niebieskim, zielonym oraz złotym. Zapewnia wysoką jakość wydruku kodów kreskowych (o dużej gęstości i tekstem) drukowanych zarówno tradycyjnie, jak i obróconych na papierach matowych i z połyskiem. Nadruk taką kalką jest mało trwały. Jednak jakość nadruku jest porównywalna do nadruku kalki woskowo-żywicznej. Niewątpliwym atutem kalki woskowej jest jej niska cena. Papier powlekany i niepowlekany. Rdzeń rolki: 25mm.
Cechy
Producent: Zebra
Numer katalogowy: 05319BK08345
Dane podstawowe
Typ nośnika taśma barwiąca
Długość 449.88 m
Szerokość 83.06 mm
Rodzaj druku termotransferowy
Ilość rolek w op. 6 / Box
Klasa 5319
Opis Zebra Ribbon - Black - Thermal Transfer - 6 / Box
Kompat drukarki Zebra Printer(s):105SL, 110PAX3, 110PAX4, 110XilllPlus, 140XilllPlus, 170PAX3, 170PAX4, 170XilllPlus, R110PAX3, R110XilllPLUS, R170Xi, R4MPlus, S4M, S600, Z4MPlus, Z6MPlus, 90XiIIIPlus, 96XIIIIPlus, 220XiIIIPlus, 110Xi4, 140Xi4, 170Xi4, 220Xi4, ZM400, ZM600,
Parametry fizyczne
Kolor czarny
Zapytaj o produkt
Wykorzystujemy pliki Cookies do celów statystycznych, analitycznych i reklamowych, zgodnie z Polityką Plików Cookies.
Zgadzam się na personalizację reklam i mierzenie ich skuteczności